HRM medewerker
Ben jij een nauwkeurige HR professional met oog voor detail? We zoeken een HRM medewerker die personeelsgegevens verwerkt, documenten opstelt en het digitale personeelsarchief beheert. In deze dynamische rol werk je voor zowel de veiligheidsregio als de GGD. Een afwisselende functie waarin je bijdraagt aan de veiligheid en gezondheid van ruim 500.000 inwoners. Het betreft een tijdelijke functie tot 1 mei 2025 voor 16-20 uur per week.
Wat je doet
Als HR-medewerker (16 – 20 uur per week) bij Veiligheidsregio IJsselland bied je administratieve ondersteuning op de backoffice. Jouw belangrijkste taken zijn:
- Het verwerken en bijhouden van personeelsgegevens.
- Ondersteuning bieden aan je collega’s op de HR-afdeling.
- Het opstellen van verschillende HR-documenten en correspondentie.
- Het beheren van het digitale personeelsarchief.
In de eerste maand word je op kantoor ingewerkt, daarna is deels thuiswerken mogelijk in overleg.
Over jouw team
Als HRM medewerker maak je deel uit van het team HRM, dat bestaat uit 21 collega’s. Je werkt voor zowel de veiligheidsregio als de GGD. Deze organisaties hebben een gezamenlijke bedrijfsvoering, wat betekent dat je op twee locaties kan en mag werken.
Wie je bent
Jij bent een gedreven, nauwkeurige HR-medewerker die goed in een hecht en behulpzaam team werkt. Je hebt oog voor detail, werkt zelfstandig en hebt ervaring met HR-processen en administratieve taken.
Verder beschik je over:
- Minimaal mbo-4 werk- en denkniveau.
- Ervaring in een administratieve HR-functie.
- Basiskennis van HR-software. Kennis van Youforce en HR Core is een pré, maar geen vereiste.
Wat we bieden
We bieden je een uitdagende functie als HRM medewerker voor 16 tot 20 uur per week. De functie is ingedeeld in de HR21 normfunctie medewerker beleidsuitvoering lll, gewaardeerd in schaal 8 van het CAR-UWO Veiligheidsregio’s (minimaal € 3.010,- en maximaal € 4.302,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek). Afhankelijk van je opleiding en ervaring kan een aanloopschaal van toepassing zijn. Het betreft een tijdelijke functie tot 1 mei 2025. Bij aanstelling accepteer je de rechtspositie die bij de functie hoort.
Werken bij Veiligheidsregio IJsselland betekent dat je een bijdrage levert aan een veilige samenleving. We zijn veelzijdig, dynamisch, informeel, volop in ontwikkeling en flexibel. Dat zie je ook terug in de secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:
- flexibele werktijden;
- mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
- ruime reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer;
- individueel keuzebudget van 18,63%;
- bekijk nog meer voordelen op de pagina ‘arbeidsvoorwaarden’.
Solliciteren
Ben jij klaar om een waardevolle rol te spelen in de veiligheid van onze regio? Solliciteren kan tot en met 5 januari via onderstaand formulier. We zijn benieuwd naar jouw motivatie en cv. Heb je vragen over de vacature of wil je eerst kennismaken met een collega? Neem dan contact op met Ineke Bruinsma, HR adviseur, te bereiken op 06 29 47 72 93 of via de mail op i.bruinsma@vrijsselland.nl. Of neem contact op met Jeanien van Es, teamleider HRM, te bereiken op 06 11 18 49 32 of via de mail op j.van.es@vrijsselland.nl.
Bij een definitieve aanstelling zullen wij je vragen een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen.
Goed om te weten: het selectiegesprek vindt plaats op donderdag 9 januari. Houd hier rekening mee in je agenda.