Teamondersteuner

Een efficiënte planning, gestructureerde agenda of uitnodiging versturen? Daar draai jij je hand niet voor om. Als teamondersteuner (24 – 32 uur per week) ben je de rechterhand van het team Crisisbeheersing. Je ondersteunt de teamleider en ontzorgt de medewerkers. Ben je proactief, behulpzaam en kun je goed organiseren? Dan is de functie van teamondersteuner misschien wel iets voor jou!
Als teamondersteuner ben jij het eerste aanspreekpunt voor de teamleider en medewerkers van het team Crisisbeheersing. Je geniet ervan als alles op rolletjes loopt; overzicht houden en ontzorgen zit je tenslotte ook in het bloed. Je werkt niet alleen nauw samen met de teams, maar je bent ook de stabiele en verbindende factor binnen de organisatie. Collega’s weten jou te vinden, omdat je een eerste aanspreekpunt bent. Je collega’s komen dus vaak naar jou toe, wanneer ze iets willen weten of plannen. Daar komen je communicatie en organisatie skills goed van pas.
Wat je doet
In de rol van teamondersteuner krijg je diverse verantwoordelijkheden. Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:
- Je ondersteunt de teamleider met dagelijkse administratieve en organisatorische taken.
- Je beheert de agenda en maakt afspraken met collega’s en externe partners.
- Je bent verantwoordelijk voor de administratie in het kader van crisisorganisatie en bevolkingszorg.
- Je zorgt voor de uitnodigingen en administratie van trainingen en opleidingen.
- Je beantwoordt vragen en pakt proactief taken op uit de mailbox van de teamleider.
- Je zorgt voor een fijne onboarding van nieuwe collega’s.
Een unieke kans binnen deze functie is dat je een crisisfunctie kunt vervullen. Dit betekent dat je in tijden van crisis direct betrokken bent bij de coördinatie en ondersteuning van de veiligheid in de regio. Crisisrollen zijn gevarieerd: je kunt bijvoorbeeld opgeleid worden tot officier van dienst, informatiemanager of communicatiespecialist en nog veel meer. Zo maak je jouw werk nog uitdagender. Meer informatie over alle crisisfuncties vind je hier.
Benieuwd hoe het is om naast je ‘normale werk’ ook een crisisfunctie te hebben? Lees dan het verhaal van Diana, ondersteuner en officier van dienst communicatie, of van onze andere collega’s.
Over jouw team en de organisatie
Als teamondersteuner maak je deel uit van het team Crisisbeheersing, dat bestaat uit 12 collega’s. Het team is een mooie mix van talenten en een gemêleerd gezelschap. We zijn allemaal laagdrempelig in de omgang en kennen veel vrijheid in de manier waarop we ons werk inrichten. Maar als de pager gaat dan zie je opeens hoe strak, efficiënt en effectief we de crisis helpen bestrijden.
Wie je bent
We zoeken iemand die proactief en behulpzaam is. Je kunt je zowel mondeling als schriftelijk helder uitdrukken en bent van nature een verbinder. Het spreekt je aan om in een ambitieuze en dynamische omgeving te werken.
Verder vragen we het volgende van jou:
- Je hebt een mbo werk- en denkniveau.
- Je bent resultaatgericht en kunt planmatig werken;
- Je kunt goed werken in digitale systemen. Ervaring met Corsa en iBabs is een pré.
- Werkervaring in een soortgelijke functie is een pre, maar starters met ambitie zijn ook welkom.
Wat we bieden
We bieden je een uitdagende functie als teamondersteuner voor 24 – 32 uur per week. Je aanstelling is in eerste instantie voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband. De functie is ingedeeld in de HR21 normfunctie medewerker administratie en secretarieel lll, gewaardeerd in schaal 6 van het CAR-UWO Veiligheidsregio’s (minimaal € 2.368,- en maximaal € 3.500,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek). Afhankelijk van je opleiding en ervaring kan een aanloopschaal van toepassing zijn. Bij aanstelling accepteer je de de rechtspositie die bij de functie hoort.
Werken bij Veiligheidsregio IJsselland betekent dat je een bijdrage levert aan een veilige samenleving. Je komt te werken in een dynamische en maatschappelijk relevante organisatie. Ook krijg je de kans om een cruciale bijdrage te leveren aan de operationele inzet en veiligheid. Je werkt samen met een gedreven team en met diverse externe partners. Ruimte voor eigen initiatief en professionele ontwikkeling vinden we vanzelfsprekend. We zijn veelzijdig, dynamisch, informeel, volop in ontwikkeling en flexibel. Dat zie je ook terug in de secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:
- Flexibele werktijden;
- De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
- Ruime reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer;
- Individueel keuzebudget van 18,63%;
- Bekijk nog meer voordelen op de pagina ‘arbeidsvoorwaarden’.
Solliciteren
Ben jij klaar om een waardevolle rol te spelen in de veiligheid van onze regio? Solliciteren kan tot en met woensdag 12 mei via onderstaand formulier. We zijn benieuwd naar jouw motivatie en cv. Heb je vragen over de vacature of wil je eerst kennismaken met een collega? Neem dan gerust contact op met Cees-Jan Bloemendaal, teamleider crisisbeheersing. Dat kan per mail via c.j.bloemendaal@vrijsselland.nl of telefonisch via 088-1197686.
Bij een definitieve aanstelling zullen wij je vragen een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen. Goed om te weten: het selectiegesprek vindt plaats op 27 mei. Houd hier alvast rekening mee in je agenda.